FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål til bestilling og levering:

Hvor lang er leveringstiden?
Vi afsender ordrer så hurtigt som muligt. Lagervarer sendes så vidt muligt samme dag, som vi modtager ordren, hvis ordren er modtaget inden kl. 14. Ellers afsendes ordren næstkommende hverdag. Som regel er ordren fremme dagen efter afsendelse. Har du bestilt en bestillingsvare, vil der forekomme længere leveringstid. Du kan se den forventede leveringstid* ved den enkelte vare.

*Der tages forbehold for lager-, leverandør- og transportfejl.

 

Sender I med GLS? 
Ja, vi afsender størstedelen af ordrerne med GLS. I enkelte tilfælde ved køb af særligt store varer, benyttes i stedet PostNord eller fragtmand. Hvis dette er tilfældet, vil vi kontakte dig for yderligere leveringsoplysninger.

 

Hvor sender I varerne fra?
Vi har lager og butik i Aalborg, Danmark. Herfra sender vi også ordrer.


Hvornår sender I min ordre?
Vi afsender ordrer samlet, når alle varer i bestillingen er på lager. Du kan se i din ordrebekræftelse om alle varer er på lager – hvis der er angivet ”Afsendes 0-1 dag” er varen på lager. Ønsker du levering af flere omgange, venligst kontakt os på mail eller telefon – så finder vi ud af det.


Hvor er min ordre?
Når din ordre er afsendt, modtager du en mail med forsendelsesoplysninger. Heri er der også et link til sporing af din ordre. Du kan på GLS’s hjemmeside følge din pakke via det angivne trackingnummer. Hvis ordren sendes med fragtmand, har vi desværre ikke link til tracking.


Kan jeg annullere min ordre?
Hvis din ordre endnu ikke er afsendt, kan vi annullere din ordre. Venligst kontakt os på telefon. 
Er din ordre allerede afsendt, kan vi desværre ikke annullere din ordre – ønsker du ikke din ordre, gælder her den lovbestemte 14-dages fortrydelsesret.

Spørgsmål til fortrydelse og reklamation:

Jeg har modtaget en defekt vare – hvad gør jeg?
Venligst kontakt os på telefon eller mail. Send ikke en vare retur, før du har modtaget svar fra os.

 

OBS! Vi modtager ikke pakker sendt ufranko eller pr efterkrav. Vi afhenter ikke pakker på posthus eller i pakkeshop. Alle pakker skal sendes direkte til os på Gugvej 140, 9210 Aalborg SØ.

 

Jeg har fortrudt mit køb – hvad gør jeg?
Venligst kontakt os på mail eller telefon indenfor 14 dage efter modtagelse af varen. Ved fortrydelse gælder den lovbestemte 14-dages fortrydelsesret. Se mere i vores Salgs- og leveringsbetingelser. Venligst afvent returnering af din ordre, indtil du har modtaget bekræftelse fra os på modtagelse af fortrydelse. Når du har modtaget bekræftelse fra os, send venligst ordren retur hurtigst muligt – senest 14 dage efter.

 

OBS! Vi modtager ikke pakker sendt ufranko eller pr efterkrav. Vi afhenter ikke pakker på posthus eller i pakkeshop. Alle pakker skal sendes direkte til os på Gugvej 140, 9210 Aalborg SØ.

Spørgsmål til produkter:

Har I Rosenborg vejrstation manualer?
Ja, vi har en oversigt over de Rosenborg vejrstation vi sælger. Du finder også brugsanvisninger til TFA Dostman vejrstationer. Her kan du downloade den manual, der passer til din model. Find manualer til vejrstationer her.

 

Kan jeg købe reservedele til gaskøleskab?
Ja, vi har mulighed for at skaffe et stort udvalg af reservedele til gaskøleskab og andre køleskabe. Er der noget bestemt, du mangler, som du ikke kan finde på hjemmesiden, giv os endelig et kald eller send os en mail. Vi har mulighed for at skaffe mange ting, og vi vil gøre alt, hvad vi kan for at finde det rigtige til dig.


Hvordan påføres teltimprægnering?
Du kan påføre teltimprægnering på forskellige måder. Du kan bl.a. benytte en tryksprøjte og på denne måde fordele imprægneringen.
Du kan også med en ren pensel påføre imprægnering. Sørg for at teltdugen er ren, inden du påfører imprægnering. Husk også at der skal være rigelig med udluftning. Du kan evt. læse mere i denne Guide til klargøring af campingvogn, hvori der er yderligere tips og tricks til bl.a. imprægnering af telt.

 

Har I tilbehør til reparation af teltdug?
Ja, vi har Tear Aid der er rigtig godt til reparation til teltdug m.fl. 

 

Jeg mangler en ting, som jeg ikke kan finde på hjemmesiden – kan I skaffe det?

Vi kan i mange tilfælde skaffe lige dét, du står og mangler. Kontakt os på mail eller telefon – så undersøger vi det nærmere.