• Gratis Click & Collect
  • 30 dages fortrydelsesret
  • Hurtig levering 1-3 hverdage
  • Forsendelse til EU-lande, Grønland og Færøerne 
  • Danish
  • Swedish
  • Norwegian
  • Finnish
  • Menu
  • Søg

Fortrydelse & reklamationer

Fortrydelse og reklamationer

Vi er her for at hjælpe dig, hvis du fortryder dit køb, eller hvis du vil reklamere over noget, du har købt hos os.

Fortryder du dit køb?

Når du har handlet i vores webshop, har du 30 dages fortrydelsesret gældende fra den dag, du har modtaget din ordre.

Hvis du ønsker at fortryde dit køb, skal du give os besked om dette indenfor de 30 dage - enten i en mail, pr. telefon eller ved at benytte vores standard fortrydelsesformular, som du kan sende til os via mail eller post.

 

Kontakt os:

Telefon: +45 30950111

E-mail: info@scandihills.dk

 

Fortrydelsesretten gælder ikke for:

  • Varer solgt til erhverv/CVR-nummer
  • Varer der er fremstillet efter dine specifikationer, f.eks. varer i centimetermål (alufolie, vulstbånd, slanger osv.)
  • Varer der af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager er forseglede, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen
  • Varer der er special bestilt og derved ikke er i vores normale sortiment

 

Når du har kontaktet os, har du 14 dage til at returnere det annullerede køb.

 

Pakken skal sendes til:

ScandiHills Camping & Outdoor

Gugvej 140

9210 Aalborg SØ

Danmark

 

Vær opmærksom på, at vi ikke modtager pakker sendt til pakkeshops, posthuse og lignende.

Du kan naturligvis også indlevere ordren personligt i vores lagerbutik på ovenstående adresse.

 

Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder. Det er muligt at købe en returlabel hos os, som bliver trukket fra dit tilgodehavende beløb. Kontakt os, hvis du ønsker en returlabel.

Ved tilbagelevering skal du sørge for, at varerne er forsvarligt pakket ind. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor forsendelseskvittering samt evt. track and trace nummer.

 

Refundering af købet

Vi vil inspicere alle returnerede varer for eventuelle skader og værdiforringelser. Hvis produktet lever op til vores krav for returnering, vil vi refundere beløbet til det kreditkort eller betalingsmetode, der oprindeligt blev betalt med. 

Hvis der er skader eller tydelige tegn på brug af varen, forbeholder vi os retten til at refundere et beløb svarende til varens stand.

 

Læs mere om fortrydelsesretten og hvordan du skal forholde dig i vores købs- og leveringsbetingelser.

Reklamation - Har du modtaget en defekt vare, eller har du ikke modtaget det, du har bestilt?

Desværre kan det ske, at du modtager varer, der er defekte, eller at der mangler noget i pakken. Dit køb hos os er omfattet af købelovens 2 års reklamationsret, og vi står klar til at hjælpe dig, hvis du vil reklamere over en vare.

Hvis du ønsker at reklamere over noget, du har købt i vores webshop, skal du kontakte os hurtigst muligt.

Hvis der er tale om synlige skader, vil det hjælpe vores ekspeditionstid, at du sender en mail med en beskrivelse og billeder af skaderne. 

 

Kontakt os:

Telefon: +45 30950111

E-mail: info@scandihills.dk

 

Læs mere om reklamationsprocessen i vores købs- og leveringsbetingelser.

 

Returner ikke den defekte vare, før du har modtaget svar fra os.